onsdag, oktober 25, 2006

Feber...?

Vi flyttar till vårt nya hus om två dagar. Hälften är inte packat och det är hyfsat tjockt på jobbet. Vad händer då i detta nu? F E B E R !! Får inte bli sjuk, får inte bli sjuk...PANG där kom den som ett brev på posten (eller kanske som ett email i Outlook...)...den förbannade febern. Ja, jag vet jag är en riktig kyckling men jag kan inte fungera som människa när jag har feber. Och till på köpet värker det som f-n i halsen oxå...

Jaja...ska i alla fall göra mitt bästa imorgon med att undervisa lite hornister från Arméns Musikkår, vara kreativ på mötet med Publik och Marknadsavdelningen på Konserthuset OCH försöka prestera så bra som jag vill och önskar på Sjostakovitj 7:a...Håll tummarna!!

4 kommentarer:

Klockan 26 oktober, 2006 07:32 , Blogger Johan Ahlin sa...

Äntligen!

 
Klockan 08 november, 2006 15:54 , Anonymous Anonym sa...

Undervisa hornister, vara kreativ med Publik och Marknadsavdelningen,
Sjostakovitj 7:a...men Hallå!!?
Familjen då, skall du inte ta hand om familjen?

 
Klockan 08 november, 2006 16:03 , Blogger Mange sa...

Jodå absolut!! Den kommer i första hand. Trot eller ej...

 
Klockan 08 november, 2006 22:07 , Anonymous Anonym sa...

Låter betryggande. Barnen är det viktigaste vi har!

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida