torsdag, oktober 26, 2006

Heja Björn och Johan!!

Sitter nu här vid datorn efter att ha legat i sängen sedan 11.45... Ja som ni förstår blev den här dagen inte riktigt som det var tänkt. Tog mig in till jobbet men väl där kände jag att det var dödsdömt. Efter diverse påtryckningar från omtänksamma(!) kollegor löste sig situationen och jag åkte tillbaka hem igen. Björn hoppade "ner" på fjärde horn och Johan täckte upp och fick visa lite magistertakter för musiksoldaterna. Jag tackar ödmjukast och hoppas att allt gick bra.

4 kommentarer:

Klockan 27 oktober, 2006 07:37 , Anonymous Anonym sa...

Schysst!!

 
Klockan 29 oktober, 2006 13:14 , Blogger Johan Ahlin sa...

KORT PÅ HUSET!

 
Klockan 29 oktober, 2006 20:38 , Anonymous Anonym sa...

Det finns faktiskt en tvserie som heer Heja Björn...

 
Klockan 06 november, 2006 17:38 , Anonymous Anonym sa...

Jag då, som spelade utan dubblering?



Sura hälsningar
Danska Nonym

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida