lördag, december 09, 2006

Glocalnet - nej tack!

Har nu väntat i 45 dagar enbart på att ta över de förra husägarnas ADSL-abonnemang hos Glocalnet...! Har ringt till dem 5 gånger och fått besked varje gång att nu...snart är det klart...men icke. Senaste budet är måndag. Vi får se.

Så har det då äntligen hänt!! Min första konsert (hoppas verkligen inte sista!) med Renee Fleming är avklarad. Tydligen sändes den idag på Radion men det visste man ju inte... Däremot kommer den sändas på TV4 på nyårsdagen och det får ni inte missa!! Hon var mycket bra (förutom i Summertime, som var enormt smaklöst, enligt mitt tycke...)och Nobelpristagarna som satt i publiken var hänförda. Så även vi i orkestern. Hon var dessutom trevlig och INTE någon diva som det tjatades så mycket om innan.

Måste sluta nu och istället gå och repetera lite inför Nobelprisutdelningen imorrn. Återkommer när jag hittar en dator med uppkoppling alternativt när Glocalnet får tummarna loss...

1 kommentarer:

Klockan 12 december, 2006 22:58 , Blogger jtaube sa...

Jaha, och var hittar jag länken till min blogg då? Din lilla smygbloggare där... Välkommen i gänget! Och lycka till. Det är ganska roligt för det mesta. Ibland blir man lite häpen över hur många som faktiskt läser ens tankar. Snart kommer vi upp och umgås på riktigt. Här i översvämningskaoset kan man ju inte vara!
/ J

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida