torsdag, november 29, 2007

Årets julklapp...?


Jag har äntligen kommit på vilket som kommer bli årets julklapp. Det är inte en Ipod eller en platt TV. Ej heller sista Harry Potter-boken. Nej, det är en uppstickare - nämligen Vilse i Pannkakan på DVD!

Faktum är att den är ett givet inköp för mig, då jag verkligen älskade programmet när jag var barn. Mina klasskompisar hatade den...Det är något helt sjukt med anti-hypen mot Staffan Westerberg. Jag läste en lista där svenska folket fått tycka till om vilka personer i världen man hatade mest. Staffan kom nästan i topp med namn som bl.a. Josef Stalin efter sig...sug på den. Vet inte - säger kanske mer om svenska folket än om kvaliteten på hans produktioner. Kanske var undersökningen enbart riktad till folk födda på 70-talet, förresten...

Hur som helst kommer den att få en skön plats i mitt hem och förhoppningsvis gå varm på DVD-spelaren under många år framöver...

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida