söndag, januari 14, 2007

HALLELUJA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hade tänkt att imorgon på jobbet fortsätta min Glocalnet-saga och berätta att de har skickat fakturor till mig på min obefintliga Internet-uppkoppling. De passar även på att debitera mig för de telefonnummer som de tidigare husägarna har. # månader på raken, dessutom. Trots alla påringningar från mig. Jag pratade i fredags med de förra ägarna till vårt hus för att kolla om de fått sin teleräkning och de hade de...Det var väl i och för sig inte så farligt, kan man tycka, men det som retade upp mig var det faktum att de OCKSÅ fått fakturor på VÅR obefintliga Internetuppkoppling. Glocalnet har alltså debiterat TVÅ familjer på en tjänst som INGEN har. Glimrande, va!!

Nåja, nu sitter jag, istället för på jobbet imorgon, på ett annat ställe och skriver denna blogg...nämligen H E M M A !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja, just det, du har förstått det helt rätt. JAG HAR FÅTT MITT BREDBAND!!!!!!!

Nu är all min väntan över och jag är både lycklig och fortfarande hemskt bitter över det faktum att jag faktiskt väntat sedan den 27 oktober...och idag, den 14 januari, har alltså himmelriket äntligen kommit till Rådjursvägen 38 i Gustavsberg!!

2 kommentarer:

Klockan 14 januari, 2007 17:43 , Anonymous Anonym sa...

Hej där, äntligen i gång. Har du fått någon e-mail adress från detta lysande företag?

 
Klockan 14 januari, 2007 20:47 , Blogger Mange sa...

Nej ingen email-adress ännu. Jag tror det blir klart någon gång innan sommaren...

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida