fredag, mars 23, 2007

Materialist? -Javisst!!

Nu har jag varit med om en sjuk grej...var på Computer City på Kungsgatan och var en av de 12 första som köpte Playstation 3 nu kl 24 inatt...Det kändes inte helt friskt att stå där bland en massa nördar mitt i natten och pyttsa ut 7000 spänn på en leksak...
Nåja - fördelen med happeningen är ju att det blev nästan 1000 kr billigare än vad den kostar imorgon när de slår upp portarna...och jag måste tillägga att jag inte stått hela kvällen och väntat utan jag stannade kvar i baren efter kvällens konsert och helt plötsligt var klockan nästan midnatt. Tänkte va fan, lika bra att springa över och kolla in om det är aspackat med folk. Det var det inte...så nu sitter jag här hemma med en sprillans PS3:a. Återkommer med en utförligare recension av monstret vid ett senare tillfälle...

Gonatt!!

3 kommentarer:

Klockan 28 mars, 2007 10:52 , Anonymous Anonym sa...

Haha, no comments!

 
Klockan 30 mars, 2007 23:22 , Anonymous Anonym sa...

Måste bara säga att det verkar som om en del musiker tjänar alldeles för mycket pengar (trots allt gnäll på att det är så dåligt betalt). Du borde tänka på oss stackars datakonsulter som inte ens får ihop tillräckligt med pengar till att betala räkningarna och absolut inte har råd med så dyra leksaker. Efter att få ha gnällt av mig lite så tänkte jag att du bör veta att jag har bokat in en ölkväll hemma hos dig nästa torsdag så det är bäst att du bunkrar upp...

/Stellan

 
Klockan 31 mars, 2007 14:34 , Blogger Mange sa...

Jajaja...inte nog med att ni jobbar i cybervärlden, ni lever i den oxå...
Som tidigare sagt - du tjänade mer när du var pappaledig än jag gör när jag jobbar heltid!!

Angående ölkvällen - det låter fruktansvärt trevligt. Dessvärre befinner vi oss på Öland då, så ni får väl komma och hämta nycklarna så att ni kan parta järnet!

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida